اجرای کارآمد مراحل مختلف یک خط لوله بازاریابی دیجیتال در ایجاد حرفه ای موفقیت آمیز در صنعت دیجیتال اساسی است – بنابراین چرا مدیریت خط لوله غالبا مورد بی توجهی قرار می گیرد؟
دیجیتال

تعادل یک خط لوله پروژه عوامل بسیاری از جمله آگاهی و استفاده از منابع ، مدیریت جریان پول ، مشارکت مشتری و برنامه ریزی پروژه های آینده را در بر می گیرد. در اینجا ، ما نگاهی خواهیم انداخت به برخی از راههایی که می توانید در کنترل خود بمانید و مدیریت خط لوله را به عنوان بخش اصلی برنامه ریزی پروژه خود تبدیل کنید.

برنامه ریزی

منابع خود را ارزیابی کنید

اینکه چه میزان کار انجام می شود و با چه سرعتی می توان آن را طی کرد با توجه به ظرفیت خط لوله شما مشخص می شود. هنگام حسابداری از تمام منابع موجود ، باید زمان موجود و تکنولوژی مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

در این صورت معنی ندارد که بگویید اگر ابزارهای پرداختی مناسب مانند برنامه های Moz یا Serps را ندارید ، می توانید در یک هفته ۱۵۰ ساعت کار در هفته انجام دهید یا متعهد شوید که دهها گزارش را در هفته بنویسید.

با دانستن دقیقاً آنچه در اختیارتان است می توانید پروژه ها را با کارآیی بیشتری در خط لوله پروژه قرار دهید و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی مشتری ها را از مواد تحویل بگیرید و پیشرفت خود را رصد کنید.

از این گذشته ، با شناسایی محدودیت ها می توانید به درستی از بین بردن آنها ، افزایش ظرفیت و افزودن ارزش با سرمایه گذاری در فن آوری یا ارتقاء مهارت های خود از طریق آموزش برنامه ریزی کنید.

سرمایه گذاری

زمان را به درستی تخمین زده و با مشتری ها صادقانه باشید

از یک بازاریاب دیجیتالی بپرسید که چقدر طول خواهد کشید و اغلب آنها مقصر ارزیابی های ناچیز می باشند. چه از طریق سرگرمی و چه تمایل به گفتن مردم به آنچه می خواهند بشنوند ، می تواند منجر به فراموشی و کم تحریف شود.

کاهش سرعت پروژه متناسب با تعداد پروژه های یک خط لوله است ، همانطور که در قانون کوچک آورده شده است ، یک قضیه ریاضی به طرز شگفت آور ساده ای برای مدیریت پروژه است. این را می توان با اصطلاحات غیرقانونی توصیف کرد که خط لوله پروژه کسی می تواند با تاخیر روبرو شود. “زیرا آنها در سطح پروژه خاص موفقیت را دیده اند. این موفقیت منجر به معرفی پروژه های بیشتر می شود ، که منجر به موفقیت بیشتر می شود ، و در نهایت شما یک خط لوله گرفتگی را تجربه کردید ، و همه پروژه ها شروع به کند شدن می کنند. “- اسکات کنورس ، دانشگاه ویسکانسین

اساساً ، با برآورد درست زمان لازم برای تولید سرب ، کشف ، درگیری و کلیه فاکتورهای برنامه ریزی لازم برای یک خط لوله موفقیت آمیز ، افزایش تعداد زمان “از دست می رود” (یا دقیق تر برای آن حساب نمی شود).

راه حل؟ تقریباً هر کمی از وقت صرف شده از جمله روند پیگیری زمان را پیگیری کنید. اگرچه ممکن است مانند یک کار خسته کننده احساس کند ، اما پس از مدتی امیدوارم که به یک عادت خوب تبدیل شود. این نتایج می تواند فوق العاده باشد ، با دانستن اینکه چه مدت چیزی طول می کشد تا بتوانید تخمین های دقیقی را انجام دهید ، بلوک های جاده ای را تعیین کنید و فعالیت های سنگین را که از نظر مالی قابل استفاده نیستند بشناسید.

راه حل

جریان نقدی

آیا می دانید ۸۲٪ مشاغل کوچک که به دلیل مشکلات جریان نقدی این کار را انجام می دهند؟ زمینه بازاریابی دیجیتال هیچ تفاوتی ندارد. بازاریابان دیجیتالی واقعاً نمی توانند بدون گردش پول زنده بمانند. موقعیت شما هرچه باشد ، هیچ کس در برابر خشکسالی مالی ناشی از خشک شدن جریان پول مقاوم نیست.

مشکلات

کاملاً قابل درک است که همه از واضح بودن برنامه ریزی و حسابداری مالی برخوردار نیستند. مطمئناً ، ما دوست داریم که پول را در حساب خود ببینیم و حتی ممکن است هنگام پاک شدن یک مشت کوچک ، یک مشت پمپ بدهید ، اما این ترس از وجود یک صورتحساب یا انتظار منتقدان برای مشتری که قسم خورده است می خواهد هر روز به شما بپردازد. سه هفته قبل رویکرد کلی به گردش پول می تواند شما را در یک غلتک هیجانی غیر ضروری گیر کند.

برای شروع ، شما باید حداقل سه تا شش ماه آینده از ایده خود در مورد هزینه های خود ایده خوبی داشته باشید و دیدی شایسته برای فراتر از آن داشته باشید. ابزارهای زیادی برای کمک به شما وجود دارد ، مانند راه حل های نعناع یا مقیاس های تجاری بسته به نیاز شما. وقتی متوجه شوید که در آینده و هر هفته و ماه برای آینده نزدیک واقعاً چه چیزی در آینده وارد می شود ، قدم بعدی این است که چگونه می توان نوسانات را کاهش داد و یک جریان درآمد ثابت را حفظ کرد.

نقاط عطف مشتری

برای اینکه گردش قطار پولی هموار بماند ، هرچند که بار آن را سبک نگه دارد ، باید مشتریان از مسئولیت های خود در رابطه با ثبت نام و تاریخ پرداخت آگاه شوند. بحث در مورد چنین چیزهایی به معنای واقعی کلمه می تواند بعضی از افراد را در شب بیدار کند ، اما نباید چنین باشد. این امر معیشت شما است ، این همان چیزی است که شما بدست آورده اید ، بنابراین با درخواست آن احساس بدی نمی کنید.

مشکل جریان نقدی ناشی از انتظار می رود مبلغ پرداختی باشدn تحویل نهایی یک پروژه تکمیل شده. این ممکن است برای مشتری بسیار خوب باشد اما برای همه چیز مهم و اصلی پول نقد بازاریاب دیجیتال یک کابوس است. این به معنای اجرای پروژه برای زندگی است ، اوج های عظیم و به دنبال آن تدریجی پایین و احتمالاً سنگ فرعی. اگر از پرداخت آنها امتناع کنند چه می شود؟ اگر خواستار کار اضافی هستند نه در قرارداد اصلی؟ اگر آنها خودشان را غروب کنند چه می کنند؟ تمام نگرانی های منطقی و همه نشانه های یک خط لوله ضعیف کنترل شده.

یک راه حل ، صرفه جویی فوق العاده حیرت انگیز است که برای آماده سازی روزهای بارانی پیش رو ، همه چیز را تا درجه نهم آماده می کند. با این وجود گزینه های امکان پذیر تر نقاط عطف هستند ، همانطور که در برنامه های بازاریابی دیجیتال که در آن تحویل ها تحویل داده می شود و پول نیز منتقل می شوند ، نقاط عطف توافق شده اند. به عنوان مثال ، ممکن است یک شخص درخواست سه پرداخت مساوی ، یکی در ابتدا ، یکی در وسط و دیگری در تحویل نهایی را در نظر بگیرد. اگر این پروژه ای باشد که می توانستید برای هفته ها یا ماه ها روی آن کار کنید ، داشتن امنیت دانستن کار سخت شما ضروری است. اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید تصمیم به ادامه کار روی پروژه بگیرید یا به سادگی بگویید که مکث را فشار می دهید و به سمت نفر بعدی در صف حرکت می کنید.

ساختمان در پایه درآمد های تکراری

راه دیگر برای جلوگیری از مسائل مربوط به جریان وجوه نقد و مدیریت صحیح خط لوله این است که برنامه های خود را بر اساس درآمد مکرر انجام دهید. این ممکن است از فعالیتهایی مانند بلاگ نویسی منظم یا مدیریت رسانه های اجتماعی نیمه وقت باشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که قادر به انتخاب و انتخاب مشتری و ساعت خود هستید ، باید در برنامه ریزی پروژه مورد توجه شما باشد.

درباره تقسیم مورد نظر خود تصمیم بگیرید ، مانند هزینه کردن ۶۰٪ زمان برای پروژه های جدید و ۴۰٪ برای درآمد مجدد. اگرچه ممکن است راحتی بیشتری برای داشتن یک درآمد ثابت درآمد داشته باشد ، اما مهم است که پیشرفت کلی شغلی خود را نیز در نظر داشته باشید. وقت بیش از حد به چیزی که اکنون وجود دارد اختصاص می یابد ممکن است شما را به طریقی دو سال از رهبران صنعت کنار بگذارد. این حتی بدون در نظر گرفتن مفهوم ارزشمند و مهم ارتقاء مشتری (یعنی جستجو برای مشتریانی با درآمد بالاتر برای جایگزین کردن افراد با درآمد کمتر).

همه ما باید در بازاریابی دیجیتال به جلو پیش برویم و گاهی اوقات ایده ها ، استعدادها و مشتری ها پشت سر می گذارند. با این وجود ، برای اینکه خط لوله شما سالم تر شود و شخصاً به سمت رهبر دیجیتالی پیش بروید ، باید به کاوش ، یادگیری و انجام کارهای جدید ادامه دهید.

زمان اختصاص دهید تا بتوانیم در حین کار ، تولید و فروش را هدایت کنیم

برنامه ریزی برای آینده تنها ذخیره بقایان آخرالزمان نیست. کنار گذاشتن چرخه اوج و فرار از کار ثابت پروژه بستگی به این دارد که پروژه دیگری پس از اتمام آماده شود.

همیشه زمان باید برای برنامه ریزی پروژه های آینده کنار گذاشته شود. این شامل تولید سرب و تعامل ، کشف پروژه و ایجاد گزارش های اولیه مانند برنامه بازاریابی دیجیتال یا تحویل های کلیدی و جدول زمانی می شود. ممکن است اینها چیزهای بسیار کمی باشند اما مهم است که وزن و وزن مناسب خود را به آنها اختصاص دهیم ، بنابراین فراموش نمی شوند و همانطور که قبلاً دیده ایم به عنوان هزینه زمانی گنجانده شده اند.

ممکن است کارهایی را که شما ممکن است “فوری” تلقی می شوند زمان ببرد ، اما خط لوله و مدیریت پروژه خوب در مورد استفاده از منابع خود به صورت عاقلانه برای اطمینان از موفقیت مداوم است.