دامنه توجه رسانه های اجتماعی شما کوتاه تر از اندازه ماهی قرمز است – ۲ ٫ ۸ ثانیه دقیق.

هنوز با من؟ عالی – خوب ، بنابراین شما نیز ممکن است بدانید که ۶۰٪ از وقت رسانه های اجتماعی در دستگاه های تلفن همراه صرف می شود.

بنابراین ما درباره صفحه نمایش های کوچکتر و فاصله های کوچکتر صحبت می کنیم – جای تعجب نیست که اخیراً در مورد محتوای قابل تنوع زیاد وزوزهای زیادی وجود داشته است.

تعریف ما؟ محتوای snackable به سادگی محتوا است که مصرف آن آسان است و میل مصرف کننده شما را برآورده می کند (خواه این میل به دانش ، سرگرمی یا اخبار باشد).

در زیر نحوه ایجاد محتوای نیش را به شما نشان خواهیم داد که خوانندگان شما برای چند ثانیه گدایی می کنند.

۱ ٫ آنها را با اندازه های نیش اندازه اندازه خورشید

نقاط گلوله بهترین دوست خبره محتوا است – همانطور که در زیر عناوین ، لیست ها ، پاراگراف های کوتاه ، تصاویر و آمار قابل تهیه وجود دارد. محتوای Snackable محتوا است که افراد می توانند به راحتی در میان وقفه های مداوم و حواس پرتی های روزانه اسکن کنند.

و این فقط مربوط به نحوه ارائه محتوای خود به صورت بصری نیست – کلماتی که شما انتخاب می کنید به همان اندازه مهم هستند. بهترین شرط بندی شماست؟ مثل صحبت کردن بنویسید و زبان خود را به گوش مخاطب خود طبیعی نگاه دارید ، و خواندن آن را بی عیب و نقص کنید. تکه هایی به اندازه نیش ، مطالب شما را از طریق زبان و طراحی آسانتر و مطلوب تر برای مصرف می کند.

۲ ٫ اما آن را پر کنید

هیچ کس رژیم را دوست ندارد و با آنچه که ارائه می شود احساس محدودیت می کند. و فقط به این دلیل که خواننده شما مشغول است به این معنا نیست که آنها هنوز هم نمی خواهند سهم عادلانه خود را از یک جشن بگیرند. محتوای فرم طولانی هنوز هم برای سئو و ارائه ارزش واقعی برای مشتریان خود حائز اهمیت است.

شما ، می بینید که محتوای میان وعده آنقدر زیاد طول ندارد. همه چیز در مورد قابلیت اسکن است. بنابراین همین تعداد پست های ۱۲۰۰ کلمه ای در وبلاگ را ایجاد کنید – فقط آنها را در قسمت هایی از درخشش به اندازه اندازه های نیش خورده شکسته کنید ، که آماده راحتی در خواننده شما در دستگاه مورد نظر خود هستند.

۳ ٫ به آنها بگویید چه چیزی در منو وجود دارد

بیایید صحنه را تنظیم کنیم … شما در یک رستوران در حال خواندن منو هستید. یک ظرف خاص ، خیال شما را تند می کند – کلمات مخملی و شاداب خیال شما را هیجان زده می کنند. اما آنچه به صفحه شما می رسد ، به سادگی مطابقت ندارد – صاف ، بدون بو و سفت و سخت. هیچ کس دوست ندارد در مورد آنچه قصد مصرف آنها را دارند ، فریب داده شود ، حداقل از همه خواننده شما.

به عنوان خود فکر کنید مانند یک منو فکر کنید – این انتظارات را برای آنچه خواننده شما تصور می کند ، تعیین می کند تا کلیک کند و رویارویی کند. تیتر شما دارای دو شغل است – ۱ ٫ برای توصیف دقیق خواننده خود آنچه در این منو است و ۲- برای کم کردن اشتهای آنها به اندازه کافی برای انتخاب غذای شما. هر دو را میخ بزنید و شما یک قدم به رضایت خواننده خود نزدیک هستید.

۴ ٫ آنها را منتظر غذای آنها نگذارید

افراد گرسنه دوست ندارند منتظر غذای خود باشند. درست مثل افراد شلوغ دوست ندارند منتظر محتوای آنها باشند. به همین دلیل است که پاراگراف شما باید کوتاه و پرتحرک باشد. کارش؟ برای اینکه دقیقاً از خواندن مطالب وبلاگ خود برای خوانندگان خود توضیح دهید. خواننده شما می خواهد فوراً بتواند ارزشی را که برای آنها به ارمغان خواهد آورد ، شناسایی کند.

به همین دلیل شما باید هرچه سریعتر به “چرا” پست وبلاگ خود پاسخ دهید – به همین دلیل خوانندگان شما باید از تعویض بین برگه ها ، بررسی ایمیل های آنها و پاسخ دادن به تلفن هایشان به اندازه کافی طولانی استفاده کنند تا زمان ارسال وبلاگ شما فراهم شود. سزاوار است هر چه سریعتر به “چرا” برسید ، آسان تر گرفتن و حفظ تخیل و توجه خواننده خود آسان تر خواهید شد.

۵ ٫ روی Gravy (تکه های خوب) دست نزنید

The gravy چیزهای خوبی است که همه اینها را به هم پیوند می دهد و به محتوای شما عمق می بخشد. این جاذبه برای افزودن مقدار واقعی به کلماتی که می نویسید ضروری است – این شامل اضافه کردن پیوندهای مفید از منابع معتبر ، تشریح توصیه های عملی و ساخت پیش گیری های کلیدی است.

بر روی کاغذ روغنی بکشید و محتوای شما صاف ، خشک ، بدون نقش و آهسته و کسل کننده باشد. توصیه ما؟ پس از اتمام ایجاد پست وبلاگ ، دوباره آن را بخوانید و به دنبال مناطقی از خشکی باشید که بتوانید کمی چیزهای خوب روی آن بپاشید (خواه این کمی اصالت ، ایده جدید یا یک وضعیت پشتیبانی). سپس آن را اضافه کنید.

۶ them آنها را با طعم های جدید معرفی کنید

اگر دوباره و دوباره غذا یکسان را بخورید ، چیزهایی می تواند کمی خسته کننده باشد. اکنون زمان بسیار خوبی برای ادویه کردن آن است و خوانندگان خود را با چیزهای جدید و هیجان انگیز تغذیه می کند. به عنوان مثال ، اگر محتوای شما همیشه نوشته شده است ، اکنون می تواند زمان خوبی برای امتحان کردن فیلم یا آزمایش با اینفوگرافیک و تصاویر باشد.

کانال های دیجیتالی مانند اینستاگرام ، Vine و حتی SlideShare خانه های ایده آل برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای قابل تنوع ایجاد می کنند. همین قوانین برای محتوای تصویری و تصویری اعمال می شود: سریع به نقطه نظر برسید ، ارزش واقعی خود را ارائه دهید و o را تحویل دهیدانتظارات خواننده شما در حقیقت ، همیشه سعی کنید کمی بیشتر تحویل بگیرید.

دیجیتال