خوب ، این یک سال برای سئو بود. تعداد زیادی از حیوانات به باغ وحش به روزرسانی گوگل اضافه شده اند – (فکر کنید پاندا ، کبوتر و به روزرسانی پنگوئن). Google در ایجاد لینک ، محتوای نازک و کل تکنیک های blackhat سئو که وب سایت ها برای بازی موتور جستجوگر خود برای سالها از آن استفاده می کردند ، دست به کار شد.

کبوتر

صاحبان مشاغل با وحشت ، به اصطلاح گوروس های SEO ، شاهد افت رتبه مشتری هستند – برخی حتی اعلام کردند که SEO مرده است. اما در میان هراس برخی افراد سئو سئو قاچاق – کسی که کلیه قوانین گوگل را دنبال کرده است.

در زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه باید در ذهن گوگل قرار بگیرید تا بتوانید سئوی وب سایت خود را در آینده اثبات کنید و جایگاه خود را در بالا حفظ کنید.

۱ With با ماموریت گوگل همراه شوید

اگر می خواهید به ذهن گوگل بروید ، ابتدا باید رسالت آن را درک کنید. هدف گوگل این است که “اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و آنرا در دسترس و مفید جهانی قرار دهد.” آیا می خواهید یک استراتژی SEO ایجاد کنید که بتواند در زمان آزمایش باشد؟ سعی کنید روی یک نکته توجه کنید که گوگل بیشترین اهمیت را به کاربر نهایی نشان می دهد – کاربر نهایی.

گوگل Insight: ‘روی کاربر متمرکز شوید و همه موارد دیگر دنبال خواهند شد.

چگونه می توانم روی کاربر متمرکز شوم؟

     

  • ایجاد محتوای با کیفیت (محتوایی که برای کاربر مفید و جالب است).
  •  

  • برای ارائه اطلاعات مفید بیشتر ، پیوندها و فیلم های مفید (و مرتبط) را درج کنید.
  •  

  • لحن مکالمه را قبول کنید (ایده خوبی است که با صدای مصرف کننده تان مطابقت داشته باشید.)
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در همه دستگاه ها پاسخگو و کاربردی است.
  •  

  • جستجوگرها محلی را فراموش نکنید – با پر کردن صفحه لیست های محلی و غیره ، پیدا کردن شما برای مشتریان محلی را آسان تر کنید.
  •  

  • با مشتریان خود روابط برقرار کنید و در صورت امکان به آنها کمک کنید