رسانه های اجتماعی مربوط به مردم است ، نه درباره شغل شما. برای مردم تأمین کنید و مردم شما را تأمین کنند. – مت گولارت

قدرت رسانه های اجتماعی غیرقابل انکار است.

این روزها ، پیدا کردن کسی که می شناسد حداقل یک حساب رسانه اجتماعی ندارد ، دشوار است. در حقیقت ، ۹۰٪ بزرگسالان جوان ۱۸ تا ۲۹ ساله از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند (در مقایسه با فقط ۳۵٪ افراد بالای ۶۵ سال). و یک سوم هزاره ها می گویند رسانه های اجتماعی یکی از کانال های ارجح آنها برای برقراری ارتباط با مشاغل است.

یک کمپین قانع کننده در رسانه های اجتماعی قدرت تعامل ، الهام بخش و تقویت آگاهی از برند را دارد.

یکی از بزرگترین عامل موفقیت در مبارزات انتخاباتی رسانه های اجتماعی مدرن ، خلاقیت است – و وقتی در مورد آن فکر می کنید ، حد آسمان است.

اگر وظیفه راه اندازی یک کمپین بزرگ رسانه های اجتماعی را بر عهده دارید و به کمی الهام نیاز دارید ، ما برخی از برترین کمپین های رسانه های اجتماعی سال ۲۰۱۷ را برای شما آرزو کرده ایم!

آقای Clean – تبلیغات سوپر کاسه و تبلیغات ولنتاین

سوپر باول در آمریکا بسیار زیاد است و تبلیغ قبل یا حین بازی و یا بعد از آن املاک اصلی و اصلی برای هر تجارت است.

آقای پاکس ، یک شرکت تمیز کننده آمریکایی ، متعلق به Proctor و Noble ، محصول نامحسوس را تهیه کرده و مطلوب – با روشی زبان و گونه – با یک آگهی ویدیویی کوتاه و تند و تیز ساخته شده توسط لئو بورنت ، تورنتو است.

در هفته منتهی به سوپر باول ، آقای پاک روزانه تعدادی سری از تریلرهای تیزر را منتشر کرد که بیشتر روی مخاطبان توییتر و فیس بوک خود متمرکز بود.

آقای پاک با ایجاد حواشی در فیس بوک و توییتر که منجر به این رویداد بزرگ می شود ، فتنه را برانگیخت و وقتی زمان بازی به طول انجامید ، در کل ۱۱۷۰۰ یادداشت در سراسر فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام تنها در یک دقیقه به دست آورد.

تبلیغات تاکنون بیش از ۱۷ میلیون بازدید در یوتیوب کسب کرده است. این شرکت با افزودن یک چرخش سبک و عاشقانه به آگهی خود ، توانست این واقعیت را نزدیک کند که روز ولنتاین نزدیک می شود ، سرمایه گذاری کند و دو پرنده را با یک سنگ اجتماعی به قتل رساند.

قتل

با کاشت دارایی های اصلی کمپین خود قبل از یک رویداد بزرگ عمومی یا مناسبت از طریق تیزرها ، می توانید درگیری و دستیابی چشمگیر را افزایش دهید.

نمکی – Nusret Gökçe

همه عاشق غذا هستند – و اگر شما گوشت خوار هستید ، به احتمال زیاد شما طرفدار بزرگی از گوشتهای کبابی هستید.

صاحب یک زنجیره پر رونق خانه های استیک ترکیه ، Chef Nusret Gökçe با مبارزات اجتماعی Salt Bae خود ویروسی کرد.

این امر باعث شد تا وی در این باره ویدیو و هشتگ همراهی خود را در بقیه کانالهای اجتماعی خود به اشتراک بگذارد و به او شهرت اینترنتی بدست آورد و چراغانی را در زنجیره رستورانش بدرخشد.

با انتخاب اینستاگرام ، یک بستر ذاتی بصری در رسانه های اجتماعی برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کرد ، Nusret توانست به سرعت بکشید و او را به موفقیت ویروسی تقریباً فوری سوق دهد.

در نتیجه این ایده خوب محور اینستاگرام ، سالت بی اکنون قصد دارد اولین رستوران لندن خود را به دلیل تقاضای محبوب – یک نشانه مطمئن از موفقیت آشپزی همه را بخاطر کمپین قدرتمند رسانه های اجتماعی آشپز افتتاح کند.

رسانه های اجتماعی ساده و مقرون به صرفه سرآشپز نصرت سریع و بی سر و صدا تبدیل شدند و این ثابت می کند که با تمرکز بر روی روند خلاقانه و نه دارایی های بودجه بزرگ ، می توانید هزینه های خود را کاهش داده و همچنان از موفقیت گسترده در رسانه های اجتماعی لذت ببرید.

لیموهای خود را بشناسید – سرطان پستان در سرتاسر جهان

برای تشویق زنان به بررسی منظم سینه های خود ، علامت های هشدار دهنده جسمی و در نهایت کمک به نجات جان ، سرطان جهانی سینه در سراسر جهان در ماه فوریه کمپین Know Your Lemons خود را با تمام توان راه اندازی کرد – و پاسخ بسیار باورنکردنی بود.

کمپین #KnowYourLemons با ایجاد نام و مفهوم تبلیغاتی جذاب ، به هزاران زن به اطلاعات مهم مورد نیاز برای شناسایی علائم هشدار دهنده کمتر شناخته شده و داستان های شخصی خود با جامعه پر رونق پرداخت.

موسسه خیریه صفحه شخصی یک عضو مستقل را در فیس بوک ایجاد می کند که در آن افراد می توانند به روزرسانی منظم اخبار را بخوانند ، به این علت کمک مالی کنند و در گفتگوهای فعال درباره این موضوع شرکت کنند. نبوغترین عنصر این کمپین خاص ، دسترسی به آن است.

خیریه

بدانید فرزند مغز و پرورش مغز شما و مدیر عامل سرطان پستان در سراسر جهان ، کورین السورث بومونت ، این حرف را برای گفتن داشت:

“مهم نیست که سطح سواد بالایی داشته باشید ؛ اگر نتوانید دوباره جواب دهیدd هنوز می توانید به این تصویر نگاه کنید و جان خود را نجات دهید. “

با استفاده از یک رویکرد دیداری چشمگیر ، سازمان قادر به گسترش آگاهی با سرعتی است که تنها با یک هشتگ یا خط بند قابل دستیابی نبود. مهم نیست که شما چه کسی هستید یا با چه زبانی صحبت می کنید ، پیام در اینجا به راحتی قابل درک است.

جفت شدن زاویه اجتماع مبتنی بر فیس بوک با یک تماس ساده “اهدا” به اقدام ، به معنای سرطان پستان در سراسر جهان است

استفاده از یک مفهوم مبارزات انتخاباتی سبکی برای انتقال یک موضوع جدی و دادن بستر به مردم ، برای به اشتراک گذاشتن افکار و داستانهای خود طنین انداز با مخاطب بوده و باعث شده است که سرطان پستان در سراسر جهان بیش از ۳۱۷٪ هدف خود را برای جمع آوری کمک های مالی بیش از هدف جمع آوری کمک های مالی خود به تنهائی ارائه دهد.

تعطیلات روز مادر – روزهای نامه قرمز

روز مادر بسیار بزرگ است – و برای کسانی که در حوزه تجارت الکترونیکی کار می کنند ، فرصتی واقعی برای گسترش دادن مارک تجاری شما ، جذب پیروان جدید و افزایش درآمد است.

Dragon’s Den متعلق به ارائه دهنده تجربه هدیه Red Red Days با راه اندازی یک کمپین هوشمندانه با عنوان روز خاموش مادر (یا #MumsDayOff) صدای این روز مادر را کاهش داد.

این شرکت با ارائه فرصتی برای برنده شدن در ناهار در “نمای از شارد” ، از طرفداران خود در فیس بوک و توییتر پرسید که چرا فکر می کنند مادرشان شایسته یک روز مرخصی است. در نتیجه ، این شرکت سریع روند خود را آغاز کرد ، توجه رسانه ها را جلب کرد و صدها دنبال کننده جدید را در این فرآیند بدست آورد.

برای حمایت از این کمپین ، Red Letter Days از تعداد معدودی از مادران پرسید که چه چیزی می خواهند برای روز مادر باشد و یک راهنمای هدیه لحظه آخری را در طول روز منجر به نتایج مسابقه منتشر کرد – تلاشهایی که در جهت تقویت کمپین و تشویق فراگیرانه درگیر کانالها بود. .

ماهیت عاطفی این کمپین بیش از ۱۰۰ مدخل را فقط در توییتر تشویق کرد و هر شرکت کننده در مسابقه به طور میانگین از دو توییت مجدد لذت می برد ، و به کمک به جستجوی شرکت در طول روز مادر و ایجاد یک واقعیت واقعی برای این برند کمک می کرد.

به عنوان شرکتی که بیش از یک دهه قبل درگیر بحث و جدال است ، مبارزات تبلیغاتی غنی از این قبیل محتوای این برنامه را غنی کرده است که این تجارت را به روی نقشه بازگرداند و به این برند کمک کرد تا یک بار دیگر به یکی از نام های قابل اعتماد در بخش تجربه هدیه تبدیل شود.

Eggo – Kellogg’s و Netflix

Eggo نام کمپین رسانه های اجتماعی است و محصولی که کمپین در تلاش است به آن وصل شود.

شما می گویید Eggo چیست؟ فقط برای پاک کردن چیزها ، Eggo در واقع یک وافل منجمد از Kellogg است – محصولی که آنها در طول فصل یکی از نمایش های اصلی Netflix را با نام Stranger Things قرار دادند.

به گفته دیجیتال طوطی ، گفته می شود Stranger Things محبوب ترین سری اصلی دیجیتال تا به امروز است. البته ، با دیدن افرادی که یکی از شخصیت های اصلی به نام یازده را می دید ، آنها را در این نمایش مسخره کرد ، Eggo به میزان چشمگیری در معرض دید قرار گرفت ، اما برای کمک به تشویق بیشتر تبدیل ها و بهبود تعامل اجتماعی آنها ، Kellogg به توییتر رفت.

برای وصل کردن فصل دوم Stranger Things ، Netflix و Kellogg’s Eggo برای افتتاح نمایش با یک کلیپ کوتاه از waffles یخ زده و تیم اجتماعی Eggo در توییتر گشودند تا از این قرار گرفتن در معرض آگاهی قرار بگیرند. توییت بیش از ۹٫۲۰۰ بازخورد و ۲۰،۰۰۰ لایک بدست آورد که در نتیجه این یک برنامه اجتماعی زرنگ و دانا – پس از آن به بقیه کانالهای اجتماعی خود رفتند تا بتوانند روند معطوف به جلو را حفظ کنند. برای اطلاعات ، صفحه توییتر Eggo دارای ۱۱٫۲ هزار دنبال کننده است که میزان تعامل آنها به طور مرتب بالایی برای هر توییت منتشر شده است.

شما با همکاری با یک مارک دیگر برای راه اندازی یک کمپین اجتماعی ، شما ایستادگی می کنید تا دستاوردهای انبوه خود را افزایش دهید. ارتقاء متقابل شرکت ابزاری قدرتمند در رسانه های اجتماعی است و به مخاطبان کاملاً جدید در برند شما کمک می کند.

همچنین ، با حرکت سریع و پرش به روند ، می توانید از مزایای سوار شدن بر کرت موج بسیار ویروسی ویروسی استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی بخشی اساسی از زرادخانه دیجیتالی هر بازاریاب است و با یادگیری نحوه استفاده از سیستم عامل ها به نفع شما نه ، شما نه تنها کمپین های موفقی را ایجاد می کنید و باعث افزایش آگاهی از برند ، اما چشم انداز شغلی خود را به شکلی چشمگیر بهبود دهید.